hello stalker ! Glad to see you in my blog :)

Happily weekend with you




hari neyh aku takk sekolah..kenapa? mesti dak2 samni dok carik aku jaa kn kt skolah? oke, lewlz, bajet jaa aku neyh..ahaaaaa..dah lama aku tinggalkan blog aku neyh..sampai bersawang dah..tak sanggup nk tenguk lagi v,v

ape mimpi aku hupdates blog hari neyh? mesti ada story mory kn? yeah ! hop koz lah dear =) ..smlm aku kene tinggal dgn family aku..wuwuwuwuwuuu..dorg g kenduri, aku pown pergi kenduri..tp laen tempat..yeah~ alaaaaa aku g kenduri dekat jaa kt jalan iskandar..hewhew :3 ..pembulian berlaku apabila aku ditinggalkan berseorangan dgn sepupu-sepupu awan nano nano nano nano =P
sape tak malu kn if ditinggalkan dgn sepupu-sepupu dye jaa ? Ya Allah, sumpah time dye amek aku tuhh, aku dah berdebar jaa..tangan aku sejukk meyh ! malu malu malu ! *sambil tutup muka* untunglah sepupu-sepupu dye sume happening =D ..tp ada satu yg aku tak puas, gambar kt dlm fon aku neyh ciiiikiiiiiiit sangat T__T ..huwaaaaaaaaa korangkorang yg baek hati, masuk kn lah gambar kite yg smlm tuhh kt fb..itew mao nenokk =D


seeeeeee? baru datang dah amek gambar =) ..hah ! ce teke mana satu itew yg comel lote neyh ? =P ..hiks~ haaaa amacam? yg laen neyh ada rupe baye-baye itew tak? muda-mudi belake..lalalalalalalaa =P
yg kanan tuuuhh bakal akak ipar tuhh..lalalalalala sangat sangat lah perasan =P ..oke, stop annoying..hiks~


oke this, rugi kak eyda tak join ktowg taw..tak ada lah gambar anda dlm pic neyh..kak eyda sebok amek duet =P ..ehh ehhhhh ? sila abaikan selipar-selipar yg tertera itu..ia hanya sebagai perhiasan semata-mata..eceeeeehh ! hahaha untunglah korg pakai baju boria..semua nk sama jaaa..jelez aku ! hiks k tipu jaa =D


hey hey ! look at here darling ! yosh..kowg pandang mana neyh? baby omeeey tuhh je yg pandang camere kt sini..hewhew <3 hah ! tuhh lah pengantin perempuan..guest what her name? jengjengjeng~ her name just like me oke? nadia nadia & nadia..lalalalalalaa mcm aku pulak yg kawen..ehhhh ! tak ada kene mengena oke? errrrrrr mana gambar aku dengan pengantin? huwaaaaaaaaa kt dslr sedare awan nano nano nano leteeeeeew..k abaikan rengekan aku tuhh =)


okeoke, aku snap pic dgn siapa tuhh? artis kaaaaa? hahahaha..untunglah sepupu awan nano nano nano neyh famous sbb aku buat sign nama dowg kt tepi tuhh..weeee~ sila abaikan muka aku yg annoying tuhh..see the "bunga telur" ? heeeeee~ masuk kn bunga telur dlm beg tuhh dgn  fatin afiqah yg mereng sambil kutuk org..uppssssss k aku tipu..heee~ dye melalak-lalak nyanyi sampai tak sedo ada org laki kt sebelah..tak pasal-pasal kene gelak dgn aku..harhar..


uppssss akak ! caaaaakk! akak pandang mana tuhhh? berangan leteeeew dgn bunga me'ah me'ah dye..kuikuikui =D ..omeeeeeyy kn ktowg? lalalallalalalaa k perasan =D


nah la amek ! kang menangis pulak kalau aku tak masok kn pic dowg neyh..hahahaha lewlz,, bajet jaaa lah aku neyh..bukan dowg tahu pown aku nk masok kn gambar2 neyh dlm blog..oke, syuuuuuut =D
heyhey ! pompan dah boria..laki pown nk boria jugak? harhar..neyh la jejake-jejake yg kunun'y rajin..weeee~ pilih-pilih nk yg mana satu =P


oke, neyh gambar family pengantin laki..cepat book nk yg mana satu..harharrr~

oke done update ^___^
hope dpt jumpe sepupu-sepupu awan nano nano nano neyh lagi next time oke ? =)
happily weekend with you all <3 
tired but happy ! =D









trimas sudi menjenguk ^_^