hello stalker ! Glad to see you in my blog :)

S.A.H.A.B.A.T



SAHABAT..sebuah persahabatan yg indah..semua orang di dunia ini memerlukan sahabat even seorang..suka duka kita bersama sahabat akan dikongsi bersama dan itu akan menjadi satu kenangan untuk diri kita..
  • carilah sahabat yg susah senang kita, dia sentiasa bersama kita dan tidak akan membiarkan kita keseorangan dalam dilema kesedihan..
  • carilah sahabat yg sentiasa mendorong kita kepada kebaikan dan bukan kepada kemungkaran..
  • carilah sahabat yg sentiasa menyokong apa yg kita buat dan bukan menikam kawan sendiri dari belakang..
  • carilah sahabat yg betul-betul ikhlas untuk berkawan dgn kita bukan untuk mengambil kesempatan ke atas diri kita..for example : mengejar populariti, menumpang kesenangan hidup dan mcm-mcm lagi..
  • carilah sahabat yg boleh mengangkat kita ketika kita jatuh kerana kesalahan kita or anything..
  • carilah sahabat yg sanggup mendengar luahan hati kita sejujurnya dan bukan sekadar mendengar kosong sahaja..
  • carilah sahabat yg boleh menasihati kita jikalau kita membuat kesalahan sama ada kecil mahupun besar..

NAJMEEN, FAZIRA, AIMI <-- they are my best friends which had make me happy all time..they cheerful, they happy go lucky, they sporting, they understand me, they hear all my prob, they never leave me alone, they power ! they everything to me..yeah ! EVERYTHING ! i could not imagine how my day without you all..you all so awesome to me ! 


SAHABAT.. DaNyRa group..sumpah sayangs gila dekat korg..korg jee yg satu kepale dgn aku..kalau korg tak ada, tak tahu lah mcm mana..luckily aku jumpa korg + korg jadik kawan aku..thanx sesgt friends ! =')



SAHABAT..aku minta maaf andai tiap hari ada sahaja perkara yg annoying terjadi..aku minta maaf andai perlakuan ku membuat korg rasa tidak senang..aku mintak maaf andai percakapan ku mengguris hati..aku minta maaf andai selama ini aku bersikap tidak adil dan tidak amanah..aku minta maaf andai aku tidak memahami korg..aku minta maaf andai hati korg terluka melihat perlakuan aku..aku minta maaf andai terkasar bahasa..aku minta maaf andai aku tidak ada sewaktu korg memerlukan seorang sahabat di sisi korg..aku minta maaf andai aku TERbuat muka annoying kt korg..aku minta maaf andai aku silap menilai..aku minta maaf andai aku silap melangkah..aku minta maaf andai aku membuat korg menangis..aku minta maaf andai aku tidak menceriakan hari-hari korg..maafkan aku sahabat =(



Teman sanggup merampas orang yang kaw cintai,
Tapi sahabat akan menjadi mata-mata menjaga orang yang kaw cintai..

Teman akan memberi mu senyuman,
Tapi sahabat memberi mu kebahagiaan..

Teman hanya menerima kelebihan mu,
Tapi sahabat akan menerima kekurangan mu..

1000 teman datang saat kamu tertawa,
Tapi seorang sahabat akan datang saat kamu berderai air mata..

I LOVE YOU FRIENDS






trimas sudi menjenguk ^_^